sâmbătă, 11 octombrie 2008

Let's get it started

Nu am inteles niciodata de ce ar trebui sa ma identific cu enshpe mii de prosti care ma inconjoara.Aa...aaa... gata... stiu: se cheama "spiritul de turma"...Ei bine, eu nu vreau sa fac parte din aceasta turma. Dar, asa ceva nu este posibil deoarece traiesc intr-o societate civilizata, organizata dupa anumite reguli, legi si criterii cica...Bun...nu-i nici o problema...ma voi conforma legilor bunului simt si legilor create de acei "mareti lideri" aflati la carma acestei corabii aflate in deriva intr-un ocean vesnic maturat de furtuni pentru ca, cica, asa trebuie sa faci pentru a pastra acel echilibru fragil care decide starea de liniste sau haos. Dar asta nu inseamna ca trebuie sa fiu maimuta. M-am izbit zilele astea de cateva manifestari de genul: "do it like the monkey". Un coleg a venit sa-mi spuna sa-mi cumpar nu stiu ce mare descoperire a tehnicii moderne(un set de boxe pentru stresat vecinii). Bun...perfect... I like it loud... dar in momentul in care l-am intrebat de ce imi recomanda acele minuni tehnologice, am primit drept raspuns urmatoarea replica de maimuta: "Pentru ca sunt super tari. Toti si-a luat asa ceva. O sa-mi iau si eu. Ia-ti si tu"

Ce sa inteleg? Ca singurul atribut al acelor "pocnitori" il reprezinta faptul ca toate "maimutele" le-au cumparat? Sau ca trebuie sa fiu in trend cu restul "maimutelor" care ma inconjoara?

Cert este faptul ca refuz sa dau banii pe niste condensatori si integrate care peste vreo 3 luni vor fi depasite.

Prefer sa fiu un taran inapoiat si sa ignor acest trend care invaluie creierele atrofiate ale saracelor "maimute"

Un comentariu:

  1. Acest articol nu are nici o legatura cu persoane sau fapte reale. Acest articol nu are rol jignitor. Persoanele care se simt jignite de acest post, have the right to remain silent:p :))

    RăspundețiȘtergere