duminică, 12 octombrie 2008

Omul...


Omul...ce este omul? Cineva imi spunea mai demult ca definitia omului este: "Animal biped, cu degete opozabile, ce se afla in varful piramidei lantului trofic".

Mi-e groaza de momentul in care noi oamenii nu vom mai fi animalele din varful piramidei. Nici un alt animal nu ne va detrona...ne vom auto-demite din functia de lideri fara sa ne dam seama de acest lucru.Iar cand ne vom da seama va fi deja prea tarziu pentru a stopa declinul.

GOD HELP US!

Un comentariu:

  1. mda..."ce este omul?" intotdeauna a fost o intrebare la care toti raspundem cu incertitudine. Am abordat si eu acest subiect la mine pe blog, a fost unul dintre primele. Este un subiect interesant, insa discutat in zadar, pentru ca tot nu am reusit nici in ziua de azi sa ne corectam greselile si sa incercam sa avansam...

    RăspundețiȘtergere